Måndag den 14 Februari

Idag är det alla hjärtans dag, kärlekens dag, dagen då man ska visa att man bryr sig om varandra lite extra. Egentligen så ska man ju visa sin kärlek och uppskattning varje dag men för alla människor (karlar!) som har svårt för att visa sin uppskattning för sin käraste ger denna dag än en liten hjälp på traven: man behöver inte planera lika mycket, dagen är ju redan given och affärerna kryllar av kärleksfulla gåvor. Det måste ju verkligen vara det perfekta tillfället. Dock så måste jag ju som tjej säga att överraskningar är det mest romantiska och just på denna dag kanske det inte blir en så jätte stor överraskning, men precis som de flesta så skulle jag nog endå bli lite ledsen om alla hjärtans dag bara ignorerades i vårat hem. Så min karl får gärna visa uppskattning både denna dag och alla andra dagar med :)

Så nu står min älskling och gör en kärleksfull middag till mig, han är bara för underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0