Söndag den 13 Februari

Min karl sitter och ser på hockey och Alice sover, förhoppningsvis så sover hon till klockan fem men det kan man aldrig så noga veta. När hon nu än vaknar så är det för kvällen, nästa gång hon somnar är det för natten.

Jag har bakat muffins med blåbär och björnbär idag. Som jag sagt förut så älskar jag att baka men nu var det ett tag sen sist så jag kände mig tvungen att baka idag. Anledningen att det var så länge sen jag bakade sist är ju att jag börjat träna och där med tänker lite mer på vad jag stoppar i mig så jag ska gå ner i vikt. Men idag var jag som sagt tvungen att göra ett undantag.

Ikväll ser vi fram emot Solsidan på tv4. Men nu är det som sagt hockey som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0