Torsdag den 24 Februari

Jag sitter och funderar lite över helgen. Jag vet inte riktigt vad som händer, Gustav vill ha hit sin bror men han verkar inte lyckas övertala honom. Så jag sitter och funderar på hur mycket tårta jag ska göra, det är ju lite skillnad på om vi är två eller fyra som ska äta. Men det lutar mot att jag ska göra en smörgåstårta och en chokladtårta och om det blir över så får vi väl bjuda över några på fika till veckan. Jag kanske ska berätta vem tårtan är till, Gustav fyller ju 21 på Söndag.

Just nu är Alice i sin hoppgunga och busar, hon skulle gärna vilja ha tag i den där hunden som springer förbi och retas hela tiden. Men det ser ut som om det är dags att lämna hoppgungan nu då hon börjar se lite trött ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0