Torsdag den 3 Februari

Idag var jag ute på en lång promenad med Alice och Bella, så nu känner jag mig inte så pressad att hitta på något ikväll. Det brukar iallafall för min del vara ganska stressande när dagarna bara flyger iväg utan att man ens har tagit sig utanför dörren eller hittat på något alls.

Nu har jag iallafall gjort middagen klar, en variant på rödvinsrisotto. Jag har redan provsmakat en sked och det vart jätte gott. Dock så har Gustav inte hunnit hem än, jag skulle tro att han är kring typ 20 minuter bort så vi får nog värma maten sedan. Men det gör ingenting, bara familjen är samlad vid middagsbordet nån gång ikväll så är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0