Fredag den 21 Januari

Den här dagen kunde ha varit bättre, men nu är det som det är och man får försöka vända det till något positivt istället. Jag får fokusera på att jag har en otroligt underbar dotter som för tillfället ligger och vilar. Hennes hosta har blivit värre och hon har tjockt med snor i näsan. Men än så länge så är hon pigg och glad iallafall, så ingen anledning till oro. 

Jag har en hel del städning att göra nu de närmaste timmarna innan vi får besök. Dock när dagen blev som den blev så sjönk motivationen till noll. Men vad gör de, måste man så måste man, sedan hur jag mår eller känner mig spelar nog ingen roll i det läget. Bara bita i det sura äpplet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0