Lördag den 22 Januari

GuttishNilsson här och gästbloggar lite, tänkte att det var dags att skapa lite kaos i den här bloggen och för en gångs skull skapa lite oordning. För som ni vet om ni har kikat in våra bloggar så är det en viss skillnad. Lite mer ordning, lite mer stil kan ni se här. Men om ni faktiskt skulle kunna känna av en gnutta klass hos min blogg så är det ärligt talat också Malins förtjänst. Jo, det är faktiskt så att hon har designat det mesta på min blogg. Hon är väldigt duktig på sånt där, det har hon alltid varit. Så kul för henne att hon tagit upp sin hobby igen.
Nä nu har jag inge mer vettigt att säga, det har jag sällan. Så nu laddar vi till hockeyn ikväll och hoppas att Z skapar lite kaos hos St. Louis Blues alltför trygga fösvar. Steen får se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0