Måndag den 17 Januari

Alice har precis vaknat efter en stunds tupplur så nu sitter hon och sliter mig i armen samtidigt som jag försöker få skriva lite grann. Egentligen så ska vi se på Supernatural säsong 2 men hunden måste ju rastas också, så vi fördriver lite tid tills Gustav kommer in.

Jag har förresten tänkt skaffa Iksu-kort och börja träna. Det är ju dags att ta tag i sitt liv nu, få bort lite mammakilon. Dessutom så har dem ett pass där som kallas Mamma-baby gympa dit barn som ännu inte lärt sig krypa får följa med. Så då får jag och Alice möjlighet att göra något vettigt tillsammans under resten av mammaledigheten och det är ju det bästa av allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0