Söndag den 23 Januari

En stund för sig själv, det är något alla människor behöver ibland. Det är något alla människor förtjänar ibland. Du är inte en sämre människa för att du är lite självisk ibland, du älskar inte dina barn mindre för att du inte är med dem varje vaken sekund, karriären tar inte stryk för att du tar en helkväll i din egen anda. Det är okej att släppa taget ibland, lämna över ansvaret på någon annan, att bara vara. Bara en liten stund. Du behöver en stund för dig själv så att du orkar vara den där fantastiska människan som orkar ta tag i vardagen som du säkert är i vanliga fall.

Jag ville ta upp detta för att jag själv är en människa som behöver få en stund för mig själv ibland, göra sånt som jag tycker om eller behöver, bara för min skull. Saker som att blogga, baka, träna.. Sedan så kan jag vara den där fantastiska mamman full med energi igen. Därför så ska min fantastiska pojkvän hålla ställningen här hemma några gånger i veckan framöver, så ska jag börja träna på Iksu. Men nu ska jag baka, vad vet jag inte än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0