Tisdag den 18 Januari

Alice har blivit sjuk. När vi vaknade på morgonen så hörde vi att hon hade fått hosta, så nu är det dags för en ny förkylningsvända. Jag har själv precis varit jätte förkyld så det är nog förmodligen jag som har smittat henne. Hon har bara varit riktigt förkyld en gång och det kan jag ärligt säga att det tog på krafterna. Så vi får hoppas att hon får en mildare variant den här gången, annars så finns ju självklart både mamma och pappa här och håller om henne.

Jag själv fixar och trixar lite med bloggen i hopp om att den ska bli någorlunda fin. Jag är nämligen inte så bra på photoshop och html koder men jag brukar lista ut det mesta efter att ha kämpat en stund. Men jag måste ju erkänna att det är ju lite kul också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0