Fredag den 25 Mars

Här hemma är allt bara lugnt. Alice håller på att testa sin nyinköpta resesäng, som vi hade hoppats hon skulle ha somnat i nu men hon ligger och kikar nyfiket istället. Gustav stökar på i köket, delar upp lax och fryser in. Medans jag sitter här och känner mig ganska värdelös just nu. Men han är duktig min karl ! :)

Idag har vi varit på en liten shoppingrunda på Ersboda. Trippen till coop vart minst sagt dyr men ack så nödvändig, jag tror aldrig jag har köpt så mycket på en mataffär på en gång i hela mitt liv tidigare. Men nu finns det massa gott både i kylen och frysen plus att Alice har fått en massa nödvändigt så jag är definitivt nöjd men inköpen. Sen så har vi vart runt på lite andra affärer och köpt en babypulka, lite kläder till Alice och som sagt en resesäng. Så trots att vi kom hem för typ två timmar sedan så känner jag mig fortfarande helt slut i kroppen, det tar på krafterna att kuta runt i affärer. Det kanske blir en tidig kväll ikväll, vem vet. Men det är ju Fredag så man får ju inte lägga sig innan fredagsmyset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0