Måndag den 24 Januari

Jag satt och funderade igår på hur jag måste få komma ut lite på egen hand. Visserligen ska jag ju på Iksu med syster men det skulle vara skönt att komma ut och träffa lite gamla vänner, ta en fika och helt enkelt få lite egentid. Så jag skickade nyss ett sms till en vän som jag stod väldigt nära i högstadiet men sen dess har hållt lite dålig kontakt med. Vi har väl skrivit lite sms och sprungit på varandra på stan ibland men inte mer. Men nu tänkte jag att det var dags att ta upp kontakten på riktigt, då hon som sagt har varit en väldigt bra vän. Dessutom så bor hon ju i Umeå, så jag hoppas att jag får svar på mitt sms snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0